duminică, 9 ianuarie 2022

Prima întâlnire după Anul Nou

 La prima întâlnire cu copiii de anul acesta nu am povestit, ca în alți ani, despre anul care începe (http://pestisoruldeaur-antimis.blogspot.com/.../anul-cu...), ci am ales să ne întoarcem puțin în timp. Adică să ne amintim de sărbătorile din vacanță, de Nașterea Domnului, Botezul Domnului (o altă activitate aici: http://pestisoruldeaur-antimis.blogspot.com/.../botezul...), să încheiem anul nu numai cu serbarea de Crăciun, ci și cu răsfoirea unor cărți care să ne inspire pentru anul care a început.

Așadar, am făcut lumânări, ca în alte dăți. Doar că de data acesta, am legat lumânările și lumina lor de colindul cântat la serbarea de Crăciun („Rătăceam printr-o grădină...”). Am răsfoit 2 cărți mai speciale: una cu scene ale Nașterii Domnului realizate din pietre și alta pop-up despre Nașterea Domnului. Eu am răsfoit, copiii au recunoscut și au povestit 🙂 Am amintit și de Sf. Polieuct, sărbătorit azi și despre cum putem fi prieteni cu alte persoane de altă credință.
Apoi, am citit „În flacăra strălucitoare a lumânării” de E.C. Johnson și am ne-am rugat puțin cu lumânările aprinse în fața altarului de la demisol. La îndemnul părintelui, am cântat „Lumină lină”.
Și, Doamne, ce lină a fost lumina întâlnirii de azi...











Niciun comentariu: