sâmbătă, 6 februarie 2016

Noe și potopul

Astăzi am vorbit despre Noe și potop, le-am povestit despre cum au fost salvați Noe și familia lui pe corabia dinainte construită.
Am folosit voal albastru pentru a ilustra apa, mișcarea valurilor, arca lui Noe a fost o corabie dintr-un set de cuburi și fiecare copil a luat animăluțe din pluș și le-a pus în corabie.



Apoi, au făcut valuri, furtuna și apoi liniștea.


Când am ajuns cu povestea la ”când apele au scăzut și s-a văzut pămânul, arca lui Noe s-a oprit pe un munte, iar animalele s-au răspândit pe întreg pământul”, am înlocuit ”apa” cu ”iarba”, adică voalul albastru cu cel verde.




Am vorbit despre promisiunea pe care i-a făcut-o Dumnezeu lui Noe, de a nu mai pierde oamenii prin potop și despre semnul acestei promisiuni, curcubeul. Copiii au primit câte un cub special de desenat cu cretă, pe care au desenat curcubeul. 





Copiii s-au uitat apoi cu bucurie în cartea Corabia fantastică a lui Noe. Mai multe despre această carte aici.




Copiii au desenat corabia lu Noe și au lipit un porumbel din hârtie pentru prăjituri. 

Niciun comentariu: