duminică, 18 aprilie 2021

Duminica a cincea din Postul Mare


Duminică ne-am întâlnit, ca de obicei la Sfânta Liturghie. Cei mici au descoperit jucăriile și cărțile, cei mai mărișori au colorat/confecționat felicitări de Paști, în locul special pentru copii, ascultând Sfânta Liturghie și închinându-se la momentele importante.

După Sfânta Liturghie, ne-am adunat în spațiul pentru copii de la demisol, unde ne-am amintit despre perioada în care ne aflăm, Postul Mare, duminca aceasta (a Sfintei Maria Egipteanca).

Apoi, în timp ce am lecturat povestea: Recenka și ouăle de Paști, de Patricia Polacco (Ed. Frontiera), copiii au pictat pe figurine-ouă din ghips, cu magnet.

De asemenea, am finalizat felicitările de Paști și lumânările pentru Înviere (din foi de ceară), ce vor ajunge la copiii din Parohia Milano I, Italia, parohie cu care parohia noastră, Timișoara Fabric-Vest, este înfrățită.

Ne pregătim, încet-încet, pentru marea sărbătoare a Învierii Domnului! 













Niciun comentariu: