luni, 1 martie 2021

Un alt înțeles la Pildei fiului risipitor (Luca 15,11-32) - Mini-târg de mărțișor, în scop caritabil 1

 În Duminica Fiului risipitor, am învățat ce înseamnă să nu fii risipitor, ci milostiv.

La sfârșitul Sfintei Liturghii, copiii au organizat un mic târg de mărțișoare. Eu am fost pe post de băgător de seamă și am avut la ce să iau seama...
Au fost entuziaști și au dus mese, în curtea bisericii, au pregătit mărțișoarele, prețurile pentru fiecare, au scăzut/adunat, au dat rest (corect 🙂 ), au numărat banii la final, au donat banii pe care fiecare i-a primit personal, de la cineva, pentru că au muncit, și acum așteaptă săptămâna viitoare să vadă cât mai pot aduna, pentru a-i ajuta pe alții.
Bucuria mea cea mare a fost că, deși de dimineață nu am știut dacă voi avea atâtea ajutoare, am avut de învățat multe de la copii, ca de obicei. În primul rând să mă organizez 🙃
Le mulțumesc părinților că au avut răbdare cu noi...
Mulțumesc tuturor celor care ați fost atât de generoși!
Duminica aceasta a fost despre întoarcerea inimii noastre, a tuturor, pentru a-i ajuta pe cei ce au nevoie.
Vă dorim o primăvară senină! 🌷🌞🌿









O altă activitate despre Pilda Fiului risipitor găsiți aici.


Niciun comentariu: