duminică, 4 iulie 2021

Alegerea Apostolilor. Sfinții Apostoli Petru și Pavel

 Pentru că nu ne-am întâlnit în 29 iunie, de ziua Sfinților Apostoli Petru și Pavel, am povestit astăzi despre cei doi apostoli și despre toți ceilalți.

Icoana și labirintul le-am găsit aici:

https://www.facebook.com/ChildreninOC/posts/10157688050001567

Am găsit drumul prin labirint, apoi am decupat imaginile cu cei 2 sfinți apostoli și le-am așezat într-o ramă, pe care am realizat-o noi, din hârtie.



Și, pentru că suntem în vacanță, am povestit despre vacanță și dor de...
Am atins vântul (realizat din rămășițe de franjuri de la oprege bănățene și stele de pe poale oltenești deteriorate), ploaia (dintr-o fotă de Argeș ruptă și paiete metalice vechi, hora (dintr-o vestă de catifea oltenească brodată cu fir metalic și mătase), mare (din dantelă croșetată din fir de bumbac albastru).



Niciun comentariu: