sâmbătă, 20 aprilie 2019

Săptămâna Mare sau Săptămâna Patimilor (2)

Ne-am întâlnit din nou și am reluat evenimentele petrecute în Săptămâna Mare. De data aceasta copiii mi-au povestit ce și-au amintit de la ultima noastră întâlnire și am fost tare bucuroasă să văd cum au reținut până și detaliile!




Am vorbit despre lumina Învierii și am spus povestea lumânării care își împlinește rostul, dăruindu-se pe sine pentru ca alții să aibă lumină și căldură. (Povestea lumânării - https://www.apostolia.eu/articol_416/povestea-lumanarii-cine-vrea-sa-impra%C5%9Ftie-lumina-trebuie-sa-reziste-arderii.html)




Apoi  am povestit despre sâmbăta lui Lazăr și copiii au fost, pe rând, Lazăr și Mântuitorul care are putere să-l învie pe Lazăr.



Și, la final, am modelat lumânări din ceară pentru noaptea Învierii (o altă activitate despre albine, ceară și lumânări - aici)









Niciun comentariu: