sâmbătă, 17 noiembrie 2018

Intrarea Maicii Domnului în Biserică

De săptămâna trecută am început activitățile, în sfârșit!
Am povestit despre îngeri, cu îngeri :)


Fotografia postată de Laura I. Petru.

Astăzi am povestit despre copilăria Fecioarei Maria, despre Intrarea ei în Templu. Am folosit cărticica realizată cu ani în urmă despre viața Maicii Domnului, cu textul inspirat din Protoevanghelia lui Iacob și imagini cu mozaicuri din biserica Kariye Camii, Chora (Istanbul -Turcia).













De asemenea, ne-am uitat la imaginile din cartea The Mother of God:




Am învățat că o promisiune trebuie respectată, că e bine să îi ascultăm pe părinți și să ne rugăm din proprie inițiativă.

Apoi, copiii au construit din lego scena Intrării Maicii Domnului în templu și au realizat un filmuleț.








Filmulețul, de 2 min, conceput si realizat în totalitate de unul dintre copiii de 11 ani, nu este perfect, nu a găsit program potrivit pentru animație, dar pentru prima dată, e foarte bine. :) 













Niciun comentariu: