duminică, 21 februarie 2016

Iosif și frații lui

Când ne-am întâlnit astăzi, ne-am rugat împreună, ca în fiecare sâmbătă, apoi ne-am adunat în cerc și ne-am amintit despre întâlnirea precedentă. Atunci am povestit despre Avraam, Sarra și Isaac, iar astăzi continuăm povestirea despre strănepoții lui Avraam, Iosif și frații lui.

Am citit, de data aceasta, din Biblia istorisită pentru copii.


Am discutat apoi despre comportamentul fraților lui Iosif, despre comportamentul lui Iosif, când își revede frații. Am pus accent pe iertare și iubire.

Copiii au colorat o imagine-acordeon cu Iacov și cei 12 fii, pe care au lipit-o pe un carton (imaginea am luat-o de aici).



Deși am plănuit și altă activitate, un joc, pe majoritatea dintre copii nu i-am convins să continuăm, pentru că apropae toți voiau la Atelierul de cusut, să coasă mărțișoare. Așa că au cusut alături de mămici și bunici :-)
Jocul la care m-am gândit ar fi fost un joc adaptat după jocul ”Iosif și frații săi”din cartea Marea carte a jocurilor pentru copii.















Niciun comentariu: