duminică, 29 noiembrie 2015

Sfântul Andrei

De ziua Sfântului Andrei ne-am întâlnit și ne-am rugat cu rugăciunile știute: Tatăl nostru, Doamne, Doamne ceresc Tată, Rugăciunea de dimineață, Maică Preacurată.



Apoi, ca de obicei, ne-am adunat să povestim puțin despre Sfânta Ecaterina, pe care am sărbătorit-o în 25 noiembrie. Am folosit materialul pregătit pentru Zilele Educației Ortodoxe.

Ne-am amintit de Sfântul Andrei, am povestit și am înțeles cât este de important pentru noi, ca români, fiind numit ”Apostolul românilor”.


Copiii au colorat apoi icoana Sfântului Andrei și au învățat să realizeze  o ramă din hârtie, pe care au împodobit-o cu desene diverse.




Când desenul și rama au fost gata, am vorbit despre altă învățătură a Sfântului Andrei. El a venit pe teritoriul țării noastre să ne aducă învățăturile creștine, aratându-ne cum să le păstrăm pe acestea vii: prin întâlnirea noastră a tuturor în Biserică, acolo unde auzim Cuvântul lui Dumnezeu și prin aplicarea lor în viața de zi cu zi.

Așadar, am construit o biserică și am adus cât mai mulți oameni în biserică. Biserica a fost dintr-un plic, oamenii - din bețișoare de cafea. Tot din bețișoare de cafea au făcut cei mici crucea Sfântului Andrei.






Niciun comentariu: